Vasteq Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Witam, Posiadam od ok roku buty Wojas jak pokazane na foto. Niestety obecnie buty już nie wygladają najlepiej, mają jakieś ciemniejsze przebarwienia, dość mocno też ściemniały. Na czubkach też są jaśniejsze otarcia spowodowane myciem, przypuszczam że zszedł z nich barwnik (nie znam się na butach więc nie wiem jak najlepiej to opisać). W oryginale wyglądały tak, tylko to zdjęcie nie przedstawia ich rzeczywistego koloru jaki był na samym początku (skóra była w zupełnie innym odcieniu a czubki były barwione ciemniej): Ten model przedstawia jak były barwione na początku jak je kupiłem: Czy ktoś potrafiłby przywrócić im jaśniejszy kolor jak na ostatnim foto, lub polecic jakiś zakład w okolicach Konin, Włocławek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tosa Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Zapraszam. Jednak wcześniej proszę spytać moderatora o opinię. Tak dla formalności. Zapraszam na moją stronę facebook. Jeśli nikt tu się nie podejmie to wtedy możemy porozmawiać. Zrobię bez problemu z tym, iż prac mam dość sporo. Pracuję z wszelkimi wyrobami ze skór. Pozdrawiam Mariusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasteq Posted June 29, 2014 Author Report Share Posted June 29, 2014 ok, juz poleciała wiadomość. A o opinię nie muszę pytać bo widzę ją w profilu Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Moderatorzy to tylko czekają na fotoefekty renowacji i cieszą się, że platforma forumowa okazuje się wielostronnie przydatna Link to comment Share on other sites More sharing options...
makowiec Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Ja dodałbym, że gdyby jeszcze obok fotoefektu była fotorelacja (step by step) z renowacji, to żaden nawet nie kwiknąłby. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...