Skocz do zawartości

tosa

VIP Leather
  • Zawartość

    254
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    57

Ostatnia wygrana tosa w Rankingu w dniu 16 Październik

tosa posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

74 Wyśmienity

O tosa

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

4451 wyświetleń profilu
  1. Pracuje na środkach różnych firm. Tapicerki samochodowe maluję głównie mieszanką farb colourlock z domieszką furniture clinic. Całość zamykam obecnie lakierami furniture clinic zawsze z utwardzaczem. Volvo było patrząc na powłoki malowane i zamykane środkami colourlock czyli lederzentrum. Auta są praktycznie każdego dnia więc mogę się pomylić. Powłoki wskazują na colourlock. Ta tapicerka jest źle zrobiona. Jeszcze się zastanawiam czy na danym scuff master nie była robiona...
  2. Przyjechała do mnie z Czech razem z właścicielami. Ma około 100 lat. Skóra egzotyczna łączona z prawdopodobnie cielęcą. Po wyczyszczeniu, odtłuszczeniu odgrzybieniu została już to zabawa i wiele możliwości wykończeń. To wykończenie wybrali klienci. Całość domknięta jest lakierami, włoskimi aperturami i zakonserwowana. Można nadać też zapach skóry.
  3. Nie wszystkie zdjęcia weszły to jeszcze to...
  4. Dawno, dawno nic nie pokazałem. Choć często tu zaglądam i śledzę piękne prace mistrzów w swych fachach jak i pytania początkujących czy szukających pomocy. Ponieważ pracuję ze wszystkich co ze skóry wykonane, obecnie między wieloma pracami np. torebeczka z egzotycznej skóry ale z przełomu wieków IX i XX. Na codzień pracując głównie z autami i dużej mierze butami plus tymi pozostałymi rzeczami pokaże może klika ciekawostek z mojego punktu widzenia. Buty były malowane barwnikami włoskimi iexe-zaskoczony jestem ich możliwościami. Zarówno lico jak i dwoine oraz zamsz czy nubuk malują piękne. Dywaniki do Porsche Cayenne to też włoskie barwniki ale Tingipelle, iexi tu brudziło. Po zmianie koloru dywaniki były odporne na wodę ścieranie oraz puszyste. Zmiana koloru nici to hiszpańskie Tarrago - najlepiej się tu spisały, nici wyglądają bardzo naturalnie w świetle dziennym. Teraz tylko znaleźć zdjęcia i wstawić 😊 Kożuch to bardzo skomplikowana sprawa czekał kilka miesięcy, był malowany pędzelkiem i w żadnym miejscu jasne futerko nie jest brudne. Po drodze była alpina pewnego Holendra i co ciekawe coraz więcej klientów z zagranicy się zgłasza. Nie Polaków, którzy od paru lat z zagranicy przyjeżdżają.
  5. Wykonam taką renowację bez problemu. Pozdrawiam Problem jest z czasem tylko.
  6. Witam.

    Mam kurtkę skórzaną typu Top Gun. Czy byłaby możliwość jej renowacji? Jaka byłaby szacunkowo (niezobowiązująco) cena? Mój telefon 510045393.

    B. dziękuję za kontakt.

    Pozdrawiam

    Adam

     

    1. tosa

      tosa

      Proszę o zdjęcia kurtki na email pracowniaskory@gmail.com 

  7. To się cieszę. Przypomnę się. Pozdrawiam Teraz urlop😊😊😊
  8. Właśnie dodaje na swoich wizytówkach adres tego forum. Ciągle o nim mówię klientom i klientkom od lat ale nie posiadam żadnej ulotki tego forum. Z tym, iż dodaje ze jestem tylko użytkownikiem. Miejsce jest to zacne. Warto popularyzować.
  9. Malowanie/odnowienie koloru w butach Venezia

    Akryl możę być tylko natrysk! proponuję i dodatkowo pommadier czarny na drugi dzień lub natrysk lakierem tarrago celem wyrównania powłoki.
  10. Malowanie/odnowienie koloru w butach Venezia

    Pomóc oczywiście można i odratować. Słabe wykończenie i jeszcze być może na woskach. Pokaż zdjęcia Nie obraź się ale moim zdaniem sam nie poradzisz. Szczególe po takich przejściach.
  11. "nagi" pasek skórzany

    Można go pięknie spatynować i domknąć lakierem plus konserwacja co da odporność na brud,pot, wodę. Ale będzie to już inny pasek.
  12. Prośba w doborze skóry

    Pull-up jako woskowany a nie olejowany nie wytrzyma na siodle motocyklowym. To słabe wykończenia. Buty są narażone na zmoczenie,słońce, zginanie plus czubki na ścieranie. I będą ulegały zniszczeniu. W siodle motocykla jest oprócz wody,słońca i wszelkich warunków jeszcze ciągłe tarcie , pot itd. Jeżeli jest to skóra olejowana to powinna wytrzymać wodę przy ciągłęj impregnacji ale nie wytrzyma tarcia. Są specjalne barwniki olejowane Fiebings używane np. do siodeł końskich - dają piękne efekty patyn jak safir ale mają odpowiednią ( zresztą też jak saphir ) odporność na ścieranie. Od lat pracuje z klubami motocyklowymi i ludźmi jeżdżącymi poza klubami, mam wielu znajomych motoxyklistów i jeśli to siodło ma być praktyczne to musi być z odpowiedniej skóry z odpowiednim wykończeniem. Można samemu wcale nie tak trudno pomalować saphirem i domknąć lakierem nadając głębie koloru jak i uszczelniając skórę. I będzie piękny efekt. I trwały.
  13. Prośba w doborze skóry

    Hurtownie skór np. Dap w Łodzi czy różne inne. Ewentualnie kawałek może się uda z garbarni jeśli jest jakaś w pobliżu. Ta skóra absolutnie nie nadaje się na siodło do motocykla. Chłonie wodę, wytrze się błyskawicznie i wyblaknie. Chyba,że oglądania.
  14. Zmiana koloru starej kurtki

    To nie skóra ze świni. Pewne cechy wskazują na barana ale możliwe, że bydlęca po prostu. Choć ten baran ... Powinna dobrze barwniki przyjmować. Penetrują do środka. Polecam tłuszcz na koniec odpowiedni. Pani z Multirenowacji doradzi :-)
  15. Prośba w doborze skóry

    Skaj czyli poliuretan to porażka. Skóra dobrze domknięta. Ostatnio na Fiebings coś podobnego robiłem ale Saphir będzie najlepszy. Plus lakiery I konserwacja.
×