tosa

VIP Leather
  • Zawartość

    250
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    52

Ostatnia wygrana tosa w Rankingu w dniu 27 Lipiec

tosa posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

72 Wyśmienity

O tosa

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

4334 wyświetleń profilu
  1. Wykonam taką renowację bez problemu. Pozdrawiam Problem jest z czasem tylko.
  2. Witam.

    Mam kurtkę skórzaną typu Top Gun. Czy byłaby możliwość jej renowacji? Jaka byłaby szacunkowo (niezobowiązująco) cena? Mój telefon 510045393.

    B. dziękuję za kontakt.

    Pozdrawiam

    Adam

     

    1. tosa

      tosa

      Proszę o zdjęcia kurtki na email pracowniaskory@gmail.com 

  3. To się cieszę. Przypomnę się. Pozdrawiam Teraz urlop😊😊😊
  4. Właśnie dodaje na swoich wizytówkach adres tego forum. Ciągle o nim mówię klientom i klientkom od lat ale nie posiadam żadnej ulotki tego forum. Z tym, iż dodaje ze jestem tylko użytkownikiem. Miejsce jest to zacne. Warto popularyzować.
  5. Akryl możę być tylko natrysk! proponuję i dodatkowo pommadier czarny na drugi dzień lub natrysk lakierem tarrago celem wyrównania powłoki.
  6. Pomóc oczywiście można i odratować. Słabe wykończenie i jeszcze być może na woskach. Pokaż zdjęcia
  7. Można go pięknie spatynować i domknąć lakierem plus konserwacja co da odporność na brud,pot, wodę. Ale będzie to już inny pasek.
  8. Pull-up jako woskowany a nie olejowany nie wytrzyma na siodle motocyklowym. To słabe wykończenia. Buty są narażone na zmoczenie,słońce, zginanie plus czubki na ścieranie. I będą ulegały zniszczeniu. W siodle motocykla jest oprócz wody,słońca i wszelkich warunków jeszcze ciągłe tarcie , pot itd. Jeżeli jest to skóra olejowana to powinna wytrzymać wodę przy ciągłęj impregnacji ale nie wytrzyma tarcia. Są specjalne barwniki olejowane Fiebings używane np. do siodeł końskich - dają piękne efekty patyn jak safir ale mają odpowiednią ( zresztą też jak saphir ) odporność na ścieranie. Od lat pracuje z klubami motocyklowymi i ludźmi jeżdżącymi poza klubami, mam wielu znajomych motoxyklistów i jeśli to siodło ma być praktyczne to musi być z odpowiedniej skóry z odpowiednim wykończeniem. Można samemu wcale nie tak trudno pomalować saphirem i domknąć lakierem nadając głębie koloru jak i uszczelniając skórę. I będzie piękny efekt. I trwały.
  9. Hurtownie skór np. Dap w Łodzi czy różne inne. Ewentualnie kawałek może się uda z garbarni jeśli jest jakaś w pobliżu. Ta skóra absolutnie nie nadaje się na siodło do motocykla. Chłonie wodę, wytrze się błyskawicznie i wyblaknie. Chyba,że oglądania.
  10. To nie skóra ze świni. Pewne cechy wskazują na barana ale możliwe, że bydlęca po prostu. Choć ten baran ... Powinna dobrze barwniki przyjmować. Penetrują do środka. Polecam tłuszcz na koniec odpowiedni. Pani z Multirenowacji doradzi :-)
  11. Skaj czyli poliuretan to porażka. Skóra dobrze domknięta. Ostatnio na Fiebings coś podobnego robiłem ale Saphir będzie najlepszy. Plus lakiery I konserwacja.
  12. To jest bardziej kwestia wykończenia skóry niż rodzaju. Nie jest ona odporna na warunki atmosferyczne, trzeba mocno o nią dbać, będzie sie przecierać. Odpowiednie barwniki i lekkie domknięcie lakierem da taki efekt. Z tym,że siodłą motocyklowe maja mieć silne i inne zabezpieczenia. Ładne ale nie praktyczne na motor. Te miejsca przetarte są suche w dotyku i łatwo chłoną wodę.
  13. Proponowałbym je zrobić "na lico" nawet może być jaśniejszy kolor. Zamknąć lakierem co da odporność na wodę. Zakonserwować. Wczoraj znacznie mocniej zniszczone buty doprowadziłem do stanu "odmiennego" jedynie na specjalnych olejach garbarskich, woskach do skór muzealnych, omnidaimie i jeszcze pewnym specyfiku. Woda w nie wsiąkała w każdym miejscu. Obecnie woda nie ma możliwości wejścia w skórę. Jednak osobiście wolę pełną renowację farbami wodnymi plus lakiery i konserwacja.
  14. Niestety nie jest piękna. To było dwa lata wstecz. W innym poście jest cała procedura pracy i tapicerka wygląda inaczej po skończeniu. Tak jak ma wyglądać. Maluję skóry jakieś 12 lat i dwa lata dla kogoś komu zależy to przepaść. Kolory zawsze dobieram sam. Dociągam na 4 warstwie mniej więcej. Potem dalej natryskowo plus lakiery Top Coat Mat. Z tapicerkami volvo miałem kontakt cotygodniowy przez ponad pięć lat. Niestety bardzo szybko pęka tam skóra i ulega niszczeniu. Trzeba szczególnie o nią dbać.
  15. Witam 

    Mam pytanie co do postu z 2014 roku renowacja w

    fotela z xc90 

    Jaki kolor urzyty został do renowacji tego jasnego fotela.

    1. tosa

      tosa

      Odpowiedź właśnie zamieściłem w poście.