Skocz do zawartości

Czy jest na sali cudotwórca?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie chciałbym tylko podkreślić, że jestem laikiem w dziedzinie naprawy obuwia i prosiłbym o wyrozumiałość.

Zanim napisałem ten temat przejrzałem ten dział dokładnie i zauważyłem, że niektórzy działają tutaj cuda za co wielki pokłon.

Do sedna - Mam parę Air Maxów które kupiłem jakiś czas temu za granicą (w polsce nie były dostępne) i wydałem na nie krocie

i nie żałuje wydanych pieniędzy do dzisiaj. Jest to mój ulubiony model butów i nie chciałbym ich wyrzucać. Jak na moje sytuacja nie jest bardzo tragiczna, aczkolwiek tak jak wspomniałem - nie znam się i mogę się mylić !

A stało się to, że siateczka na toeboxie zaczęła się pruć. Nie wiem, czy to ze zmęczenia materiału, czy o co chodzi, w każdym razie z każdym dniem wyglądało to coraz gorzej.

 

Byłbym wdzięczy za odpowiedź która stwierdziłaby jednoznacznie czy da się to naprawić, a jeśli tak to ile mnie to wyniesie.

Pozdrawiam serdecznie.

 

Prawy but i to co się z nim stało

post-326-0-57921100-1341152731_thumb.jpg

c.d.

post-326-0-71447700-1341152713_thumb.jpg

Lewy but nie wygląda tak tragicznie, aczkowliek wolałbym, żeby tego nie było.

post-326-0-42299500-1341152743_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

 

Szewcem nie jestem i wypada poczekać, by Krizg77 nam tu coś podpowiedział, ale wydaje mi się, że temat ciężki.

Obstawiam, że odtworzyć tego tak, by śladu nie było się nie da. Może jednak, da się wstawić w jakiś rozsądny sposób kawałek skóry? hmmm ... kiedyś szewc cały przód cholewki "oprawił" mi skórą i nie wyglądało to najlepiej, ale spełniało swoją funkcję. Szewc też nie był najlepszy, bo nadużywał. Być może dobry szewc jest w stanie coś tu zaradzić?

 

No ciekaw jestem co na to fachowcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O no to jednak się da :)

Super dzięki za wyprostowanie :)

 

Pozwoliłem sobie wyedytować post , zmniejszyć i dodać fotkę :)