siwo278 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 (edited) Jestem Studentką informatyki i ekonometrii na Katowickim Uniwersytecie Ekonomicznym. Na zaliczenie przedmiotów (handel elektroniczny i narzędzia analityczne w e-biznesie) zrobiłam sklep internetowy, który tematycznie sprzedaje buty (butów oczywiście u mnie nie można kupić, jest to strona demonstracyjna i służy jedynie celom edukacyjnym). Do zaliczenia potrzebuje 1500 wizyt na mojej stronie (z czego 500 unikalnych).I tutaj mam prośbę Strona to http://sklepikk.plWystarczy tylko wejść na chwilę, a mnie google analytics zaliczy to jako jedną osobę Z góry dziękuję Wątek założony za zgodą administracji forum - uzgodniono z nie_problem. Edited March 3, 2014 by siwo278 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Jak obecnie wyglądają statystyki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwo278 Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 Jak obecnie wyglądają statystyki? Chciałam wkleić print screena jak to wygląda, ale niestety coś mi nie wychodzi :( Ale jest : 112 wizyt 63 unikalnych użytkowników 710 odsłon Niestety jeszcze dużo brakuje ale byle do przodu ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwo278 Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwo278 Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 Niewiele już brakuje tak więc proszę o pomoc Z góry dziękuję ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Twój "sklepikk" pnie się na wyżyny jak widzę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...