Gość Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Szybka i łatwa renowacja kierownicy. Zupełnie jak nowa w zaledwie kilka chwil. Saphir Renomat + Renovating Cream Saphir + Bawełniana szmatka do polerowania Saphir Skóra na kierownicy była powycierana i popękana od użytkowania. Prezentowała się następująco : Początkowo kierownica została porządnie wyczyszczona Saphir Renomat. Następnie odczekałem piętnaście minut, zgodnie z zaleceniami firmy Saphir. Po wyschnięciu kierownicy, rozpocząłem nakładanie warstw Renovating Cream. Lepiej nałożyć kilka cienkich warstw niż jedną grubą. Każdą warstwę mocno rozprowadziłem po kierownicy, aby nie pozostawić naddatków. Łącznie warstw na kierownicy zostało położonych cztery, co pozwoliło zakryć wszelkie niedoskonałości. Po odczekaniu dziesięciu minut, po nałożeniu ostatniej warstwy, bawełnianą szmatką firmy Saphir wypolerowałem całą kierownicę. Wszystkie te zabiegi sprawiły, iż kierownica wygląda jak nowa. Kierownica po renowacji : Małe porównanie przed i po renowacji. Pozdrawiam, Konrad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Tosa proponuje wykończyć jeszcze bezbarwnym lakierem wykonczeniowym w macie, ale i bez tego jest naprawdę trwale i skutecznie. Mam sporo pozytywnych komunikatów zwrotnych po wielu tysiacach kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Na pewno będę musiał wypróbować lakier bezbarwny Na prawdę poprawi to trwałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.