Jump to content

Alexinhio10

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Alexinhio10

  • Rank
    Nowy użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Dzięki za odpowiedź. Trochę to finansowo i czasochłonne Mam jeszcze pytanie. Czy orientujesz się może, czy gdzieś w okolicach Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec jest jakaś firma zajmują a się renowacją obuwia ? Mam do renowacji białe trampki że skóry Lacoste ?
  2. Hej. Mam problem z butami Calvin Klein. Środkowa podeszwa jest gumowa i wytarła się, tak jakby zszedł z niej kolor. Można to czymś pomalować, czy coś, żeby jakoś wyglądało ?
  3. Dzieki za odp. A np polaczyc oba produkty ? Naniesc krem, a pozniej spryskac protectorem, czy nie ma sensu ?
  4. Nie wiem, czy pisze w dobrym temacie. Jak zabezpieczyc nowe biale buty skorzane ? Na mysl przychodzi mi tylko impregnat. Znacie jakies inne srodki, albo sposoby ?
  5. Ano widzisz teraz bede madrzejszy. Za buty zwroca pieniadze, nawet bez odsylania butow, taka informacje dzisiaj dostalem Uzylem sody i wiekszosc zeszlo, ale zostalo od wewnetrznej strony duzo zolci. Uzylem na niej jakiegos niemieckiego srodka na plamy i tylko to spotengowal, a soda juz nie pomogla. O jakim cleanerze mowisz ? Gdzie cos takiego mozna kupic ?
  6. Wyjezdzam w sobote i potrzebuje wlasnie tych butow :/ Na necie znalazlem sposoby z uzyciem bialwj pasty do zebow, sody lub wypranie w pralce z vanishem do bialego i perwolem white. Co w takim razie zrobic z butami ? Nie byly drogie, a potrzebuje ich na juz
  7. Witam. Nie wiem czy napisalem w dobrym temacie, jesli nie prosze o przeniesienie. Wyczyscilem sobie wczoraj biale slip on'y letnia woda i mydlem, a po wyschnieciu okazalo sie ze buty zżółkły. Prawdopodobnie to jakis klej, bo przebarwienia są na dole. Buty bede reklamowal, ale w sobote wyjezdzam i zostalem bez butow :/ Czy jest jakas szansa zeby usunac te zabarwienia po kleju, np wybielaczem, lib jakims vaniszem do bialego. Z gory dzieki za odpowiedzi.
  8. Czyli ewidwntnie to wada produkcyjna. No wlasnie to dziwnie, ze przy drugim bucie jest ok. Najgorsze ze nie mam paragonu :/ No nic dzieki wielkie za odp !
  9. Witam. Czy da sie cos zrobic z takimi duzymi zagnieceniami/pomarszczeniami ? Nie koniecznie musze to zrobic sam, moglby to zrobic szewc. Bardzo dziekuje za odpowiedzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.