Guest malamiecia Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Chciałabym wszystkich ostrzec przed zakupem w sklepie CCC. Kupiłam ostatnio sandały (Clara Barson), które po 20 minutach zafarbowały mi całe stopy! CCC reklamacji na farbowanie nie uwzględnia (i nie tylko na farbowanie - wogóle nie uwzględnia), gdyż w dołączonej drobnym druczkiem do butów (czyt. chłamu) karteczki napisali m.in. że "należy mieć świadomość ewentualnych zabrudzeń" i wiele innych rzeczy wykluczajacych praktycznie wszystko - nic nie można zareklamować. Reklamacji składanych w salonie nawet nie przesyłają dalej - na zapleczu przybijają pieczątke i wpisują: reklamacja odrzucona. Pozostają tylko przepychanki między nimi a rzecznikiem praw konsumenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Witam! Nie jestem pewien, ale polskie prawo chyba nie nakłada obowiązku na sprzedawcę sporządzania w każdym przypadku opinii rzeczoznawcy, za którą swoją drogą słono się płaci. Farbowanie skóry nie są wcale rzadką przypadłością, ale są na to sposoby. Chociażby Color Stop http://multirenowacja.pl/color-stop.html Nie znam sprawy, zatem nie chciałbym tu zajmować stanowiska. Myślę natomiast, że Sklep mógł psiknąć 2 razy takim preparatem i oddać obuwie z usuniętą usterką klientowi. Byłoby pewnie miło i sympatycznie. A tak niepotrzebne nerwy pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malamiecia Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 Okazuje się że sprzedawca typu CCC nie poczuwa się do zadnego obowiazku. Wystarczy że zamieści na wszystkich swoich butach w drobnej ulotce, drobnym maczkiem, wszystkie wady jakie moze zawierać produkt i pozamiatane. Cokolwiek by Wam sie butami nie stało to nie zareklamujecie bo wszytsko umieścili w ulotce. Mój błąd - nie czytalam - ale w głowie mi się nie mieści ze można sprzedawać taki chłam. Takie buty nie powinny być dopuszczone do sprzedaży - po 20 minutach chodzenia w klimatyzowanym pomieszczeniu w sklepie nogi wyglądały jak twarz górnika po szychcie - z tym ze aby je doczyscic trzeba było szorować pumeksem do krwi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 W takich sytuacjach polecam rozmowę z właścicielem sklepy (nie ze sprzedawcą). Dość często udaje się dojść do porozumienia. Najczęściej w takich przypadkach szkoda ludziom czasu na angażowanie w to rzecznika praw konsumenta. Chyba, że wartość obuwia jest znaczna. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malamiecia Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 W takich sytuacjach polecam rozmowę z właścicielem sklepy (nie ze sprzedawcą). Dość często udaje się dojść do porozumienia. Najczęściej w takich przypadkach szkoda ludziom czasu na angażowanie w to rzecznika praw konsumenta. Chyba, że wartość obuwia jest znaczna. pozdrawiam Właściciel CCC jest nieuchwytny dla zwykłego zjadacza chleba. Wczoraj znowu odebrałam odmowę reklamacj. Żadna z pracujacych tam panienek łącznie z pania kierownik nie potrafiła mi wyt lumaczyc dlaczego, skoro w instrukcji obsługi napisali "obuwie z naturalnej skór moze farbować" i ich rzeczoznawca powołuje sie na ten zapis a moje buty nie są ze skóry. A więc nie poinformowali mnie przy zakupie o wadach produktu - nie odnosi sie to do butów które kupiłam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AXE316 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Właściciel CCC jest nieuchwytny dla zwykłego zjadacza chleba. Wczoraj znowu odebrałam odmowę reklamacj. Żadna z pracujacych tam panienek łącznie z pania kierownik nie potrafiła mi wyt lumaczyc dlaczego, skoro w instrukcji obsługi napisali "obuwie z naturalnej skór moze farbować" i ich rzeczoznawca powołuje sie na ten zapis a moje buty nie są ze skóry. A więc nie poinformowali mnie przy zakupie o wadach produktu - nie odnosi sie to do butów które kupiłam Obawiam się ,że w związku ze stanowiskiem pozostaje już tylko Pani Federacja Konsumentów i droga sądowa . Proponuję się się porozglądać po stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ Tymczasem może Pani na własną odpowiedzialność podpisując się z imienia i nazwiska ,podać tu adres sklepu który na chwałę raczej nie zasługuje . Swoją drogą sieć CCC jest już na tyle spora ...,że jak to się powiada "Duży może więcej " . Pozostaje tylko życzyć takiego sukcesu rozwoju w zachodniej europie Co wydaje mi się niemożliwe zwyczajnie przy takich podejściach .Ale to moje osobiste zdanie i może ktoś z CCC zechce się nawet publicznie ustosunkować do sprawy ( w co szczerze wątpię ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.