Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Hej, :)

Nie mam żadnego doświadczenia w produkcji obuwia.

Bardzo chciałbym sam szyć sobie buty.

Mimo zaledwie 20 latek chciałbym żeby to były buty raczej eleganckie, koniecznie skórzane.

Przejrzałem forum i nie znalazłem niczego o wytwarzaniu kopyt.

Wiem, że można sobie takowe zamówić u stolarza czy kogoś w tym stylu, ale ja chciałbym sam sobie takie sprawić.

Mam dostęp do niektórych narzędzi po dziadku(stolarzu).

Pytanie brzmi: Jak i z Czego? są jakieś wytyczne, zasady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie difer może wiedzieć coś więcej na temat:

http://www.wbutach.p...aw-2/#entry7606

 

Pewnie chcesz drewniane wykonać, ale tu dość ciekawe wskazówki dotyczące podobnego zapytania :)

http://www.cnc.info....nie-vt39226.htm

 

Kiedyś widziałem film na temat, ale nie mogę namierzyć.

No generalnie rzeźbić trza :)

 

Ręcznie, ambitnie, ale można też pewnie coś na tej zasadzie (nie kopyta, ale blisko):

 

 

Choć dziś przy skanerach 3d ludziska korzystają z technologii.

 

Na doklejkę wstawię ciekawy wpis:

http://carreducker.b...orthampton.html

 

I link do firmy na Wyspach:

http://www.springline.net/index.html

 

Praktycy pewnie podpowiedzą konkretniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawa historia:

 

Na jedno kopyto

 

Sąsiedzi bliżsi i dalsi dziwili się, gdy usłyszeli 45 lat temu, że Stasiek Russek chce zostać kopytnikiem. Nie szewcem czy cholewkarzem a właśnie kopytnikiem. Dziwili się, bo w Sobieniach-Jeziorach o takim zawodzie mało kto słyszał. – Chce końskie czy krowie kopyta rychtować? – śmiali się po kątach niektórzy