Bananetti Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) Na początek muszę naprawić żonie sandała, który ma jeden z pasków przyszyty do podeszwy. Pasek zdrowy, spód też ok tylko nitka pękła. Jest cień szansy, że zakręconą igłą bym to zszył ale ... jak zaplatać nitkę to nie mam pojęcia - nigdy nie robiłem tego. Perspektywicznie zapytałem się o szycie mokasynów bo nabrałem ochoty na mokasyny więc jak mi nie minie to może się zabiorę za nie. Jak uda mi się przenieść fotkę to może ktoś podpowie. Oczka na podeszwie i na pasku zamocowanym z boku się pokrywają i wygląda to jakby jedno U nakładać na drugie U tylko że odwrotnie. Mam pewien pomysł ale może ktoś podpowie jak to zrobić dobrze. Edytowane 17 Czerwca 2013 przez Bananetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Szyjącym i aspirującym tego typu blogi z tutorialami powinny się przydać: http://cobbleton.wordpress.com http://shoesandcraft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananetti Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 "indiańskie" bootki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) Małe co nieco. Wydaje mi się, że w kolejności Jak znam złego admina będzie mi chciał coś urwać. 1. 2. 3. 4. 5. Edytowane 15 Lipca 2013 przez makowiec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) 6. 7. 8. 9. Edytowane 15 Lipca 2013 przez makowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 10. 11. 12. 13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 14. 15. 16. 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Dobry serial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Czym usztywnić tył buta żeby pięta była możliwie najbardziej stabilna? Szukam czegoś innego niż karton który miałem do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Szewc powiedziałby, że zakładką ze sztywnej, nie za grubej skóry odpowiednio szarfowanej na brzegach. Nie miałbym wyboru i przytaknąłbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belzebub Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 zgadzam sie że zakładka najlepiej ze skóry bądż ze skóry wtórnej jako gotowa zakładka najlepiej wstępnie wyformowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 An insight into the manufacturing process of Crockett & Jones shoes. Crockett & Jones shoes are made using the traditional Goodyear Welted construction. Through 8 stages of production, each pair of shoes undergoes over 200 individual operations. This process takes about 8 weeks. What we say about this collection - "Crockett and Jones have exceptional skill with processing their leathers, much of it is hand burnished and the resulting colours have beautiful rich and natural hues. What we call our Country Collection includes our best selling "Coniston" boot and features Scotch grained leather with ageless styling and Dainite soles. Our range includes styles such as the "Cardiff" with double leather soles and in addition to our formal classics such as the "Connaught" we now include styles with a more contemporary twist such as "Hallam" and "Merton" - introducing a new generation to traditional craftmanship!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Jeśli to nieodpowiednie miejsce na pytania proszę o wskazanie właściwego Niestety podejrzewam, że skóra okaże się być zbyt słaba. Reanimuję glany festiwalowe sami wiecie Macie jeszcze jakieś pomysły? Myślałem o kilku warstwach plastiku jednak nie jestem pewien czy się sprawdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Może załóż nowy wątek, pokaż w nim kilka fotek, opisz dokładnie zamysł i będzie można może coś podpowiedzieć. Na razie nic nie widać, a wiadomo całkiem niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Lotniki bezszwowe - etap 1 z 3: W najbliższych dniach przedstawimy kilka zdjęć z procesu powstawania bezszwowych lotników w naszej pracowni. Pierwszym etapem jest naciągnięcie wierzchniej skóry na kopyta, w taki sposób, aby cała jej powierzchnia była jednolita i gładka. Usunięcie wszystkich fałd skóry z kopyta to bardzo trudne zajęcie, wymagające przynajmniej kilku godzin pracy doświadczonego szewca. Po zaćwiekowaniu skóry, kopyta trafiają do cholewkarza, który po odrysowaniu pożądanego kształtu buta, zajmie się wycięciem cholewek, a następnie ich wykończeniem i przygotowanim do dalszych prac szewskich. https://www.facebook.com/jk.kielman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 No..... w końcu i Mistrz Kielman skusił się na mały tutorial. Chciałbym zobaczyć krok po kroku. Oczywiście w celach tylko i wyłącznie poznawczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananetti Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 No, no, no czego to ludzie nie wymyślą ... czekam na cd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 W najbliższy poniedziałek zaprezentujemy bliżej postępy w pracach nad czarnymi bezszwowymi lotnikami. Na obecną chwilę gotowe cholewki są już ostatecznie zaćwiekowane na kopytach, w tej postaci spędzą weekend i utrwalą swój kształt. W międzyczasie rozpoczęliśmy również pracę nad drugą bezszwową parą, tym razem z francuskiej oliwkowo-brązowej skóry cielęcej, a w planach na następny tydzień - trzecia para. https://www.facebook.com/jk.kielman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Lotniki bezszwowe - etap 2 z 3: Wykrojone i wykończone przez kamasznika cholewki ponownie trafiają do szewca, który rozpoczyna dalszą pracę od przygotowania podpodeszw. Podpodeszwy zostają odkrojone dokładnie według kształtu kopyta, a następnie przygotowane do szycia pasowego poprzez wykonanie szydłem kanałów, którymi przebiegnie później dratwa. Przekłute miejsca oznacza się długopisem w postaci kresek na podpodeszwie, co ułatwi ich zlokalizowanie podczas wszywania pasa. Cholewki zostają następnie ponownie naciągnięte na kopyto, gdzie przyklejone do podpodeszwy i zaćwiekowane przy pomocy gwoździ, czekają kilkanaście godzin na całkowite wyschnięcie kleju. Po tym czasie gwoździe zostają wyjęte, a nadmiar zbędnej skóry z cholewek wycięty. Na tym etapie lotniki są już gotowe do wszycia pasa - czyli paska z grubej skóry łączącego podpodeszwę z cholewką, do którego w kolejnym etapie doszyta zostanie zelówka buta. https://www.facebook.com/jk.kielman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makowiec Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A jednak dodałeś. Już myślałem, że nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 5 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Lotniki bezszwowe - etap 3 z 3: Proces przyszywania pasów oraz zelówek, a także dalsze prace szewskie przy bezszwowych lotnikach przeprowadzane są w standardowy sposób, tak jak przy każdej innej parze butów. Czynności te przedstawione zostaną bliżej w nadchodzących miesiącach w postaci obszernej fotorelacji procesu powstawania butów w naszej pracowni. Tymczasem, realizacja dwóch par bezszwowych lotników dobiegła właśnie końca. Czarna para, znana z poprzednich postów - została już wczoraj odebrana przez zadowolonego klienta, a zatem na zdjęciu finałowym prezentujemy drugą parę gotowych lotników (o których kilka słów znalazło się w poście z 23 sierpnia). Na koniec jeszcze dobra wiadomość: lotniki bezszwowe trafiają do stałej oferty naszej pracowni, a zatem zapraszamy zainteresowane osoby do składania zamówień! https://www.facebook.com/jk.kielman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 To ja mam coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 4 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Berluti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 19 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 J.M. Weston Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_problem Opublikowano 22 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.