Jump to content

Renowacja skórzanej kierownicy - to nic trudnego


nie_problem
 Share

Recommended Posts

Zanim zastosujemy krem, należy skórę oczyścić, odtłuścić , np Renomatem Saphir:

http://multirenowacja.pl/renomat-100ml-plyn-czyszczacy-saphir.html

 

Dalej już tylko krem. Uprzedzając pytania - to bardzo silny pigment - nie schodzi, nie brudzi rąk, jest bardzo skuteczny i trwały. Jego skuteczność zaskakuje nawet ludzi z branży, którym wydawało się, że widzieli już wszystko :) Idealny do miejscowej renowacji odbarwień, zarysowań, otarć nie tylko na kierownicach, ale i na wszystkim co ze skóry licowej zrobione.

 

Link do produktu - dostępny w kilkudziesięciu kolorach:

http://multirenowacja.pl/krem-do-rennowacji-z-pigmentem-25ml-renovating-cream-saphir.html

 

kierownica_przed.jpg

 

kierownica_po.jpg


 

kierownica_przed2.jpg

 

kierownica_po2.jpg


 

kierownica_przed_multi.jpg

 

kierownica_po_multi.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pytanie do Szanownego klienta, który zadowolony z produktu wyraził zgodę na wykorzystanie przez nas materiałów:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6702&start=15

 

Cytaty:

Poczatkowo bylem sceptycznie nastawiony do tej pasty ale po pierwszym tescie na nie widocznym skrawku bylem mile zaskoczony,na zdjeciach tego nie widac ale miejsca gdzie byly przetarcia prawie nie odrozniaja sie od reszty,polysk na calej powieszchni jest identyczny.

Nalozylem 3 warstwy mysle ze tyle wystarczy.

 

 

Ja swojej nie malowalem tylko uzylem takiego oto specyfiku http://multirenowacja.pl/krem-do-rennowacji-z-pigmentem-25ml-renovating-cream-saphir.html

Srodek jest koncetratem zywicy i bardzo mocnego pigmentu idealnie pokrywa wszelkiego rodzaju przetarcia i zadrapania,efekt ten to zaledwie 30 min,bo pomiedzy warstwami nalezy odczekac 10min,nie zostawia zadnych sladow na dloniach.

Niemal natychmiast sie wchlania.

 

 

Po jakimś czasie:

Kiera wyglada zadziwiajaco dobrze nabrala polysku,i nie ma najmniejszego sladu przetarcia.

Przez miesiac przejechala ok 2 tys km.

 

A ręce się nie brudzą od kierownicy? Szczególnie przy spoconych dłoniach? Albo czy ręce się do niej nie kleją?

 

 

Nie zostawia sladow,zapachu ani tez rece sie nie kleja.

 

 

 

Cytaty pochodzą z wątku na forum:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6702&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

Myślę, że trochę naświetlą temat, ale generalnie zachęcam do crashtestów produktu :)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Hmm.

No to pogratulować :)

Pamiętam że robiłem te piękne Texas Steer i miałem w użyciu - jednak po nałożeniu tłuszczu trudno było stwierdzić taki efekt .

Wg mnie to rewelacja bo użycie jest banalnie proste jak każdego kremu z tubki .

Malowanie w porównaniu z tym produktem bije wszelkie farby i złożoność operacji na głowę .

Pozostaje czekać na crash tests kolejny i chyba mnie chłopie coś oświeciło.

Kurcze jak dopadnę to ponownie w swoje łapki spróbuję .

 

Było nie było REWELACJA :)

Link to comment
Share on other sites

Nie bój nie bój - nic strasznego .

Jedno co pamiętam to z kremem faktycznie szybko się pracuje - bo na ciepłym palcu schnie dość szybko .

W sumie przy małych elementach jak kierownica to żaden problem - nie mylić tego z pastą jakąkolwiek do butów - raczej jako środek uzupełniający zdarte lico - co na kierownicach i skórzanej tapicerce jest nagminne .

 

Ja bym dla przypomnienia wkleił tu jeszcze paletę kolorów - bo jest ich trochę - ale że mam lenia to wiesz ;)

Link to comment
Share on other sites

Właściwie dostępny w niemal pełnej gamie kolorów (niewielka część na zamówienie, większość jednak od ręki):

 

saphir_kk_m.jpg

 

 

Link do PDF z pełną kartą kolorów:

http://www.saphir.pl/img/saphir_kk.pdf

 

Kolory dostępne od ręki:

 

 

01.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

14.jpg

16.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

28.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

37.jpg

39.jpg

42.jpg

44.jpg

51.jpg

53.jpg

54.jpg

56.jpg

63.jpg

81.jpg

82.jpg

83.jpg

84.jpg

86.jpg

87.jpg

89.jpg

90.jpg

91.jpg

93.jpg

 

 

Tu do kupienia:

http://multirenowacja.pl/krem-do-rennowacji-z-pigmentem-25ml-renovating-cream-saphir.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Może kilka słów więcej jednak ?

Szczerze powiem jestem lekko zaskoczony takim efektem .

Pytanie podstawowe - trwałość ?

Jednak kierownica jest dość mocno pieszczona .

Pytanie dodatkowe - czy brudzi ?

Nie brudzi.

Moim zdaniem konieczne jest zastosowanie rozpuszczalnika!! Plus papier ścierny wodny 320, przydałoby się coś do odtłuszczenia i lakier na koniec. Wtedy można jeździć długo. Sam krem bez odpowiedniego przygotowania powierzchni i domknięcia lakierem nazbyt długo nie wytrzyma. Choć zawsze można domalować punktowo wtedy. Brudzić nie będzie.

Link to comment
Share on other sites

Tak jest - właściwe przygotowanie skóry to podstawa. Ale jeżeli jest dokładnie odtłuszczona to Renovating Cream Saphir bez żadnego wykończenia trzyma piekielnie mocno. Śmiechu było na Targach Skóry, kiedy ekipy z polskich garbarni zrobili próbki na skrawkach i po 5 minutach żaden z nich nie potrafił usunąć wykończenia nawet paznokciem :rofl: W głowach im się nie mieściło, że jest tak łatwy w zastosowaniu i skuteczny środek. Przez te lata już tysiące kierownic zostało zrobionych i jest sporo przykładów na to, iż po kilku, a nawet kilkunastu tysiącach kilometrów wszystko jest OK. Oczywiście ciężko uogólniać, bo podstawą jest jednak przygotowanie materiału i jego rodzaj, ale jest naprawdę dobrze. Kierownica narażona jest na ciągłe tarcie, wilgoć/pot ... nie są to dla niej łatwe chwile, także na pewno po jakimś czasie trzeba pociągnąć kremem raz jeszcze, ale to dosłownie 10 minut roboty :)

 

Podejrzewam, że przy dodatkowym zabezpieczeniu lakierem wykończeniowym Tarrago mamy spokój na długie lata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nie bój nie bój - nic strasznego .

Jedno co pamiętam to z kremem faktycznie szybko się pracuje - bo na ciepłym palcu schnie dość szybko .

W sumie przy małych elementach jak kierownica to żaden problem - nie mylić tego z pastą jakąkolwiek do butów - raczej jako środek uzupełniający zdarte lico - co na kierownicach i skórzanej tapicerce jest nagminne .

 

Ja bym dla przypomnienia wkleił tu jeszcze paletę kolorów - bo jest ich trochę - ale że mam lenia to wiesz wink.gif

Krem jest naprawdę zaskakujący ale przecież to żywica. Tylko ja znów troszke potruję z tym lakierem po żywicy...warto. Oraz bardzo ważne! Zdecydowanie po rozpuszczalniku należy przeszlifować papierem sciernym wodnym kierownicę. 400 gramatura wystarczy. Niedawno odkryłem wyśmienity japoński papier w jednym z zaprzyjaźnionych sikensów. Na kierownicy można też wypełniać  mikroubytki najlepiej płynną skórą tarrago- która mnie zaskoczyła a jesli by tarrago bardzo nie chciał płynhych skór produkować to mogę polecić jeden kompletnie praktycznie w Polsce jeszcze nie znany produkt. Własnie go testuję a pochodzi z Włoch. Wypełniam kolejny regał nowa chemią i dostałem to w prezencie do zabawy. Różne miałem a ta jest na róni z tymi najlepszymi. A kremik do renowacji Saphir naprawdę wyśmienity i czas prary skraca i technicznie banalnie prosty w użyciu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.