Jump to content

Horror z butami Loake


Recommended Posts

Czesc, chcialbym wszystkich przestrzec przed butami marki Loake.
 

Kupiłem buty Loake 1880 Sedbergh Dark Brown Grain za prawie 1500 zł. W lewym bucie po 2 tygodniach zaczęła się odklejać wkładka. Buty były używane z firmowymi prawidłami, przechowywane w normalnych warunkach wilgotności (nie suszone pod kaloryferem etc). Krakowski sklep Loake uwzględnił tę wadę i szewc podkleił tę wkładkę - sprzedawca stwierdził, że taki sposób rozwiązania problemu jest OK. Po czym po kolejnych 2 tygodniach… zaczęła się ona ponownie odklejać. 
 

Jestem bardzo rozczarowany katastrofalnie niską jakością butów. Rozlatują się dosłownie od momentu zakupu. Człowiek wydaje 1500 zł, tylko po to żeby chodzić w te i we wte do sklepu, żeby mu je naprawili. W butach niestety nie da się chodzić, ponieważ odklejająca się wkładka zwija się pod piętą i sprawia, że o jakiejkolwiek wygodzie można zapomnieć.
 

Prosba zwrotu pieniedzy zostala skwitowana slowami, cytuje:

“moze pan zlozyc reklamacje u nas, ta reklamacja bedzie rozpatrzona przez Warszawe, natomiast ona bedzie z pewnoscia odrzucona… nie ukrywam…”
 

Takze jak chcecie wydac 1500 zl na buty, w ktorych nie da sie chodzic bo coraz bardziej sie ciagle w nich odkleja wkladka, a na prosbe o reklamacje sprzedawca (Konrad ze sklepu w Krakowie) Wam mowi, ze zlozyc mozecie ale i tak to nic nie da… to kupcie sobie buty Loake. 

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem emocje, ale odklejająca się wkładka faktycznie nie powinna być wielkim problemem i podejrzewam, że 99% sklepów w takich sytuacjach robi naprawy gwarancyjne. Ewentualnie klient załatwia to sobie z szewcem. Przyczyny mogą być różne. Wina też. Natomiast reklamację masz prawo złożyć zawsze, nawet jak sprzedawca odradza. Można również odwołać się od decyzji. Ja w podobnej sytuacji skonsultowałem sobie sprawę z szewcem i okazało się, że załatwił to w ciągu 1 dnia za 15PLN więc w ogóle dla mnie szkoda czasu na reklamacje. Jeżeli jednak droga formalna to zawsze możesz skontaktować się bezpośrednio z centralą, jeżeli nie możesz dogadać się ze sprzedawcą. Tu jest sporo możliwości i myślę, że warto poszukać polubownego rozwiązania. Takie czasy, że sklepy są na krawędzi i nie wszystkie przetrwają więc myślę, że warto dać im szansę i wyjątkowo zrozumieć również emocje po drugiej stronie lady. 

Link to comment
Share on other sites

Buty byly juz raz naprawiane/podklejane i po 2 tyg zaczely sie znowu rozklejac.


Sprzedawca (Konrad z Loake Krakow) dal mi ultimatum, ze moge albo odeslac do Warszawy gdzie na pewno odrzuca, albo podklejac po raz kolejny (u tego samego szewca tym samym klejem).

 

Wada uniemozliwiala wygodne chodzenie w butach, bo rozklejajaca ske czesc wkladki zwijala sie na piecie i powodowala wybrzuszenie wbijajace sie stope.

 

Dopiero eskalacja do centali w UK ostatecznie pomogla, bo Loake Polska to niestety klimat „do bramy i juz sie nie znamy”. Wszystko fajnie, do momentu kiedy wszystko jest OK.

 

Takie podejscie to brak szacunku do mnie i mojego czasu, bo mam ciekawsze rzeczy niz chodzenie do sklepu w te i we wte. Niech bankrutuja, zwolni sie miejsce na rynku dla firm ktore nie traktuja Polakow jak rynku drugiej kategorii. 
 

Cena 1500 zl (lacznie z akcesoriami ponad 1700 zl), poza cena brak jakichkolwiek cech marki premium zarowno jesli chodzi o produkt jak i polska obsluge.

 

Stanowczo odradzam Loake Polska, a w szczegolnosci sklep w Krakowie. 

 

 

Edited by TomaszKrakow
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.