Skocz do zawartości

Czy da się coś zrobić z tymi cudeńkami?


Gość Flawless

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Chciałbym uratować pewne buty, które znalazłem niedawno w swoim garażu. Są cudowne, lecz zniszczone. Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, więc jeżeli możecie, bardzo bym prosił o doradzenie konkretnych działań z nimi lub podesłanie mi jakichś poradników dotyczących właśnie renowacji tego typu obuwia.

 

 

20751450_10203987478484553_1756069949_n.jpg

20751508_10203987478564555_105557226_n.jpg

20786299_10203987478444552_135974798_n.jpg

20793396_10203987478524554_924037428_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przestudiuj te wątki:

 

Ewentualnie ten dział:

https://www.wbutach.pl/forum/227-malowanie-skór-licowych/

 

Wiele zależy od jakości skóry/materiału, z jakiego buty są wykonane. Dobre jakościowo skóry o wiele łatwiej wyprowadzić na prostą. Skóry mocno korygowane, dwoiny, syntetyki ... bywają wyzwaniami bardzo trudnymi do ogarnięcia. Obawiam się, że praca z twoją parą może nie być łatwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MOD napisał:

Wiele zależy od jakości skóry/materiału, z jakiego buty są wykonane. Dobre jakościowo skóry o wiele łatwiej wyprowadzić na prostą. Skóry mocno korygowane, dwoiny, syntetyki ... bywają wyzwaniami bardzo trudnymi do ogarnięcia. Obawiam się, że praca z twoją parą może nie być łatwa.

 

Cześć! Szczerze powiedziawszy to te buty oraz wszystkie inne jakie posiadam to dość tanie buty, chyba najdroższe to moje brogsy od Badury, uroki bycia biednym studentem :D

Może i praca z moją parą nie będzie łatwa, ale wiesz, to też nie jest tak, że chciałbym aby te buty były jak nowe. Będąc szczerym - nawet mi na tych butach nie zależy. Po prostu chciałbym poćwiczyć na nich renowację obuwia i przy okazji nieco zagłębić się w ten temat. Ale dziękuję za cenne rady, na innym forum zostałem zlinczowany za pokazywanie obuwia w takim stanie, trudno :D