Albin88 Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 (edited) Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum. Nie ukrywam, że z klasycznymi/skórzanymi butami niewiele miałem przed dzisiejszym dniem wspólnego. Jestem w temacie totalnym laikiem i nie mam de facto pojęcia bladego co tutaj się stało i czy to jest OK Otóż dostałem dziś pierwsze ręcznie robione i porządne (mam nadzieję) buty. Oczywiście przymierzam, ale poczułem a następnie zauważyłem coś dziwnego (zdjęcie). Po pierwsze, podeszwa z przodu od wewnętrznej strony ma znaczek, że to skóra - ale jest twarde, można postukać jak w jakąś tekturę... Co to za materiał? Czy tu wszystko jest w porządku? Po drugie, mam wrażenie, że ktoś zapomniał włożyć wkładek do tych butów... Dokupienie to żaden problem, ale... czy może w tym chodzi się bez wkładek? Widać szwy w poprzek i klejenie w ~połowie buta... Do tego jakieś gwoździe Wiem, że dziwne pytanie, ale całkowicie tutaj zgłupiałem... A jeśli dokupić - to jakie najlepiej wkładki by pasowały do takich butów? Edited January 23, 2017 by Albin88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...