Guest Wojciech Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Cześć!Jak to jest z przemakaniem takiej podeszwy?Jak technologicznie jest to rozwiązane? jakieś izolacje na pod podeszwie?Nie chodzi mi tylko o podeszwy DAINITE ale tego typu rozwiązania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOD Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Spody Dainite widuję przede wszystkim w butach szytych metodą Goodyer Welted. Są to najczęściej buty eleganckie z wyższej półki, także nie będą to buty w jakiś ekstremalny teren. Znam ludzi, którzy takie buty zimą eksploatują na skórzanym kruponie i też nie narzekają (odkąd prawie wybiłem zęby sam już tego nie robię i guma w standardzie lub zelówka w zimowych trzewikach to dla mnie optimum). Po prostu, w butach szytych GYW spody przyszywa się do pasa, a nie do cholewki, która mocowana jest do pasa osobnym szwem. To sprawia, że buty szyte GYW radzą sobie z wodą doskonale. Nawet gdyby te szwy transportowały wilgoć, to ona nie dostaje się do wnętrza - zobacz gdzie jest szew względem podpodeszwy: Takie rozwiązanie ma wiele zalet, łącznie z łatwą naprawą czy wymianą spodów w razie potrzeby. No i uszkodzenie, przetarcie szwów w zasadzie nie osłabia konstrukcji, jeżeli buty wykonane są dobrze. Tu więcej o GYW: http://www.wbutach.pl/topic/1577-goodyear-welted-konstrukcja-obuwia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wojciech Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Dzięki za obszerną odpowiedz.Tutaj na filmie widać że buty były szyty metodą Goodyer ,więc raczej niema innej opcji jedynie podwójne szycie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alkus Posted April 10, 2022 Report Share Posted April 10, 2022 Wymiany spodow GYW w Polsce poza producentem to koszt około 1 tys. zł, konieczność wykonania kopyta (taka ofertę dostałem od Wielki Shoe) . Nie każdy producent oferuje takie wymiany. I Właśnie tutaj mam problem z Carlos Santos 8866. Bieżnik podeszwy już starł się na środku. A finansowo to mało opłacalne. Więc czy można wyrównać bieżnik i nakleić na to zelówke? *jeżeli zły temat to proszę o przekierowania, odnalezienie się w ogromie treści forum nie jest łatwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOD Posted April 11, 2022 Report Share Posted April 11, 2022 Dobry Szewc powinien coś zaradzić. A próbowałeś ewentualnie może jeszcze u jednego z naszych forumowych speców? Słupsk (ale dziś przecież wysyłki nie stanowią problemu): https://www.facebook.com/SzewcSlupskGesla/ Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że oni też robili GYW. Kwestia dopytania. W Warszawie na pewno jeszcze masz Kielmana i Januszkiewicza, którzy spokojnie sobie z tym poradzą, ale nie wiem jak dziś ceny u nich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.