zsolpyW Posted December 15, 2015 Report Share Posted December 15, 2015 Chcialbym rozwazyc renowacje paska jak na foto. Jak sie do tego dobrac, punkt po punkcie ?? Jak widac lico jest dosc zniszczone. Chyba trzebaby by wyrownac, spapierowac calosc. Ale wtedy uzyskamy skore o strukturze strony drugiej, szorstkiej. Jak odtworzyc efekt lica ?? Przy okzaji, jak konserwuje sie i czym taka spodnia strone skory ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOD Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Nie mam doświadczenia z paskami, ale pewnie próbowałbym standardowo: odtłuścić, usunąć wykończenie, wyrównać, pomalować farbami alkoholowymi, wykończyć tłuszczowo/woskowo ... Może to Cię trochę zainspiruje http://czasgentlemanow.pl/2014/10/naprawa-skorzanej-torby-ramie/ http://www.wbutach.pl/topic/481-malowanie-damskich-torebek-i-butow/?p=14757 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zsolpyW Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Potraktowalem go papierami 100, 220, 280, 400. Ale gladkie to nie jest. Kazdym papierem przeszlifowalem na klocku powolutko sie przesuwajac, po 2 serie. Strona z licem zdarta, ale nie wiem do jakiej gladkosci to trzeba doprowadzic. Niestety sporo jest pekniec , po mocnym zgieciu pasa sie ujawniaja. Co ze strona spodnia ? ta bardzie 'kudłata'. Jak bardzo to wygladzac ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zsolpyW Posted December 19, 2015 Author Report Share Posted December 19, 2015 Trzy pierwsze fotki od strony lica, dwie kolejne od dolnej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...