flipflop 0 Report post Posted August 7, 2015 Cześć! Pracuję nad rozwiązaniem które umożliwiłoby wygodniejsze i szybsze zakupy butów przez internet. Co myślicie na temat poniższych rozwiązań ? Czy bylibyście w stanie zapłacić więcej za zakupy przy takim poziomie obsługi ? Planowane rozwiązania: Czas dostawy 1-2 godziny lub na konkretną godzinę tego samego dnia. Dostawy realizowane przez cały tydzień, również w weekendy Klient może zamówić różne modele w wybranym rozmiarze a dostawca sam oceni czy wybrany rozmiar może się okazać za mały lub za duży i przywiezie dodatkowo rozmiar większy lub mniejszy. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko źle dobranych butów i czasochłonnej wymiany. Klient zamawiając nie płaci za zakupy – Dostawca daje czas na zmierzenie i wybranie odpowiednich butów a klient płaci jedynie za ten model i rozmiar który wybierze. Dzięki temu nie trzeba czekać na zwrot pieniędzy i odsyłać pozostałych par a klient przed zakupem ma możliwość zobaczenia butów „na żywo”Będę wdzięczny za pomoc i podzielenie się opinią na forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
AXE316 65 Report post Posted August 7, 2015 Pomysł godny uwagi .Kwestia czy i kto ma brać udział w koszcie i jak wielkim dostawy ? To co piszesz dotyczy dostawy w określionym promieniu od punktu nadawczego - jesli nie to ja już zamawiam . Mnie nie dziwi taki pomysł, bo i owszem jest realny . W przykładzie zamówiłem klawiaturę mechaniczną wieczorkiiem około 19,00 i miałem ją w ręku następnego dnia, o jedenastej i to w sobotę . Mało tego cena była taka sama, jak na stronie producenta, a koszt dostawy ZEROWY. Liczy się nie tylko prędkość jak widać, ale i pozostałe składowe które albo zachęcą , albo odstraszą. Quote Share this post Link to post Share on other sites
flipflop 0 Report post Posted August 7, 2015 Dzięki za odpowiedź Dotyczy dostawy na terenie miast w którym sklep ma swoje magazyny, początkowo w jedynym mieście. Cena produktu byłaby mnie więcej o 10% wyższa (np. buty które można dostać w podobnym sklepie za 200 zł, w tym przypadku kosztowałyby 220zł). W przypadku gdy klient jednak stwierdzi, że zamówione buty mu nie odpowiadają, oddaje je dostawcy i nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostawą. Mógłbyś podać w jakim sklepie kupowałeś klawiaturę ? To była standardowa dostawa ? Ciekawi mnie to ponieważ firmy kurierskie nie dowożą w weekendy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AXE316 65 Report post Posted August 7, 2015 http://www.coolblue.be/ W RP jeszcze wiele w tym zakresie jest do zrobienia dla firm kurierskich nie wspominając o ospałej Poczcie Polskiej.Tak standardowa wysyłka i dokładnie taka sama cena jak u producenta za towar . Jak mam być szczery to te 10% mnie zniechęca i już wyjaśniam dlaczego . Problem drobny, gdy cena towaru niewielka - ale jeśli wydać mam np 1000 zł to jednak szukam oferty i cenowo i jakościowo wraz z serwisem etc . dla mnie korzystnej i sieci robi się to błyskawicznie . Primo cena do zaakceptowania .Secundo warunki pozostałe . Docelowo nie uzyskasz odpowiedzi - musisz sam rozsądzić . Quote Share this post Link to post Share on other sites
flipflop 0 Report post Posted August 7, 2015 Tak się spodziewałem że to nie Polski sklep. Każdy inaczej kupuje i czym innym się kieruję przy zakupie dlatego liczę, że inne osoby też sie wypowiedzą i pomogą.Oczywiście interesują mnie tylko szczere odpowiedzi, bo chodzi tutaj o sprawdzenie pomysłu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AXE316 65 Report post Posted August 7, 2015 Jak mogę ci coś doradzić - to utop koszt dostawy przy x wartości zakupu ( z zachowaniem zysku ) bo to się sprawdza .Wyprzedzaj mocniej oczekiwania i nie zasłaniaj się tym, że masz Polski sklep .Nie ustawaj w poszukiwaniu nowych rozwiązań ( bo jest Ci dobrze z tą x firmą ) bo z doświadczenia wiem iż pewne tasowanie z kolporterami wychodzi na dobre i tworzy nawet niestandardowe opcje . Skostnienie takowego myślenia doprowadziło właśnie do cen wysyłek za granicę w firmach w RP ale zupełnie innych warunków tej samej poza RP !Dla przykładu ? 4,50€ standardowa ubezpieczona przesyłka kurierska z Niemiec do Belgii - da się ? Da .Jeśli docelowo sprzedawcy się nie postawią , raz, drugi i trzeci - stracą sami i pies trącał X firmę kurierską za z sufitu stawki - bo rynek próżni nie znosi i ja nie dam 100€ za wysyłkę z RP zamiast 4.5€ . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mazurska_A 0 Report post Posted October 29, 2015 Ja np. kupuję buty w tym sklepie - ... SPAM ... i jestem zawsze zadowolona, ponieważ a - szybko dostaję przesyłkę, b- produkty są dobrej jakości, c - nie ma problemów z obsługą. Myślę, że to przede wszystkim wpływa na to, ze klienci wracają do sklepu i chętnie ponownie robią w nim zakupy. Warto też zwrócić uwagę na przejrzystość sklepu, a także intuicyjność obsługi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Konik 0 Report post Posted April 12, 2016 Raz czy dwa razy kupiłem buty przez internet, ale wcześniej mierzyłem je w sklepie - przekonała mnie różnica w cenie. Nie jestem przekonany do zakupów odzieży np. koszula czy garnitur przez internet, a co dopiero butów, które ciężko zwymiarować bo dopasowanie wewnętrznej długości wkładki to nie wszystko (często nawet ten wymiar nie jest podany) i nie każdy but z odpowiednią jej długością będzie dla nas wygodny. Dlatego wydaje mi się, że w tym przypadku trzeba położyć duży nacisk na to, żeby dostawca miał zawsze przy sobie model mniejszy i większy oraz podobne modele butów w tym rozmiarze Jeśli zamówiony przez klienta but nie będzie wygodny to wtedy można zaproponować jakiś podobny model. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kruszynka 0 Report post Posted June 23, 2017 Warto kupować buty przez internet jest większy wybór i korzystniejsze ceny. Często mi się zdarza że jak spodobają mi się jakieś buty w sklepie stacjonarnym to nigdy nie ma mojego rozmiaru więc pozostają mi zakupy online. Mam wtedy większy wybór w rozmiarach i prędzej trafię na jakąś ciekawą promocję. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Casimir 0 Report post Posted October 16, 2017 Kruszynka ma 100% rację. Quote Share this post Link to post Share on other sites
annagieg 1 Report post Posted October 17 Fajna sprawa. Dobrze, że myślisz w sposób dość pozytywny, szczególnie w kierunku do klienta. Dlatego też uważam, że warto to wdrożyć w życie i działać! Dobrze też jest przetestować to wszystko i zobaczyć, jaki będzie efekt Quote Share this post Link to post Share on other sites