Skocz do zawartości

Materiały na fleki i zelówki. opinie.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

To mój pierwszy posta za zarazem temat na tym forum. Pragnę się więc przedstawić Dawid :)

od kilku lat zajmuje się naprawą obuwia, jestem samoukiem który połkną swego czasu bakcyla i stara się dokształcać w tym temacie. 

Zaczną bardzo pragmatycznie.  

Jakich materiałów używacie, jaką gumę na fleki/zelówki byście polecili

na duże fleki

małe

jakie zelówki

Interesuje mnie niski stopień ścieralności, wygoda obróbki, przyczepność do podłoża.

Dla przykładu obecnie na zimę używam:

http://www.hurtszewski.com/guma-flekowa-zelwkowa-orlando-c-37_141.html

i

http://www.hurtszewski.com/guma-veratop-zima-c-37_504.html

ta druga z jednej strony ma strukturę antypoślizgową. Ale mam wrażenie że na oblodzone chodniki z powodu jej twardości jest wręcz mniej antypoślizgowa.  A dodatkowo gorzej się obrabia. 

Jakich materiałów wy używacie. 

Mam też pytanie, gdzie obecnie poza allegro można kupić kopyta szewskie. Te z allegro często mają fasony które wyszły z mody. ;) interesuje mnie coś co obecnie jest bardziej trendy. Przymierzam się do swoich pierwszych butów i ten jeden aspekt nie pozwala mi wystartować. 

Poszukuje też materiałów które pozwoliły by mi uzyskać wiedzę jak zdejmować wymiary stopy i jak dostosować kopyto do tych wymiarów. 

Pozdrawiam Dawid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BB System

Witam,

Jeżeli chodzi o produkty z niskim stopniem ścieralności, wygodne w obróbce oraz z dobrą przyczepnością zaproponowałbym wykorzystanie następujących materiałów:

- na duże fleki - płyta gwiazdka/ gwiazda;

- na średnie - płyta pszczoła/pszczółka;

-najlepsze antypoślizogowe - płyta topor;

Jeżeli chodzi o płyty zelówkowe:

-na grubsze zelówki  - płyta pszczoła/pszczółka lub piramida;

- na cieńsze męskie - płyta kostka; 

- na cieńsze damskie - płyta gumi;

Co do kopyt - możemy coś dla Pana zamówić, proszę o kontakt na priv.

Odnośnik do komentarza