Guest turbopiotr Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 (edited) Witam serdecznie ! Prosiłbym jakiegoś specjalistę od obuwia, czy w opisane poniżej obuwie da się odratować. Do rzeczy. Są to półbuty "renomowanej" firmy Nord założone dosłownie raz do pracy (pracuje w biurze, nie chodziłem w nich dużo). W prawym bucie na nosku rozwarstwiła się podeszwa, naderwał się obcas ( nie widać tego dobrze na zdjęciach ale w rzeczywistości te naderwania są większe, oraz w środkowej części buta otok odkleił się od cholewy w jednym miejscu (jest dziura, widać "wnętrzności buta" ). W prawym bucie widać, że otok też zaczyna się odklejać. Szczerze powiedziawszy to zgłupiałem bo nigdy wcześniej nie spotkałem się z tym żeby buty zaczęły się tak szybko wręcz rozpadać. Uprzedzając, znam dobrze przepisy odnośnie niezgodności towaru z umową. Pozdrawiam Edited June 6, 2014 by turbopiotr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOD Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Pewnie Dobry Szewc sobie z tym poradzi, ale nie chcesz ich reklamować w punkcie sprzedaży lub u producenta, tylko naprawiać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest turbopiotr Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Pozwolę sobie napisać ponownie kilka zdań w tym temacie. 9 czerwca wysłałem buty do sklepu na reklamacje, zaraz po tym jak otrzymałem od sklepu e-mail, że fabryka przyjęła reklamacje. Jak widać pracownicy/właściciele sklepu nie odróżniają reklamacji związanej z niezgodnością towaru z umową od gwarancji, no ale cóź, nie miałem ochoty od początku się wykłócać. Sklep po otrzymaniu paczki miał przesłać uszkodzone buty do fabryki. W piśmie reklamacyjnym wyraźnie zaznaczyłem, że w pierwszej kolejności żądam wymiany obuwia na pozbawione wad. Dziś otrzymałem paczkę od sklepu. Co znalazłem w paczce? Te same uszkodzone buty tylko, że w innym pudełku. Naprawiony został jedynie czubek lewego buta. Dziura w lewym bucie oraz uszkodzenia obcasa zostały przez producenta zignowowane, chociaż sklep musiał mu przesłać zdjęcia na których wyraźnie widać co jest w bucie uszkodzone (te same zdjęcia są zamieszczone w tym wątku). Dodatkowo w karcie reklamacyjnej napisałem co butom dolega. Widocznie nikt w sklepie nawet nie sprawdził nawet co przyszło do nich z fabryki, o co mam do nich żal. Po rozmowie telefonicznej Pani ze sklepu zobowiązała się zamówić kuriera tak żebym przesłał te buty z powrotem do sklepu, dlatego wstrzymam się narazie z wyrażeniem opinii na ich temat. Co się natomiast tyczy renomowanej firmy Nord. Rozumiem, że kupiłem tańszy produkt, ale to jak zostałem potraktowany zakrawa na niesmaczny żart. "Mądrzy ludzie uczą się na cudzych błędach"- mam nadzieje, że dzięki powyższym informacjom użytkownicy tego forum unikną sytuacji która mnie spotkała. Pozdrawiam serdecznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.