tosa Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Zniszczony, sprany, źle konserwowany wierzch zamszowej skóry obuwniczej...czyli zdjęcie pierwsze. Materiały do prac i kolejność operacji : - omnidaim - czyścimy zgodnie z instrukcją - odpowiednio mieszamy farby Saphir Tinture uzyskując jasno rudy brąz -kładziemy natryskiem po całości, tam gdzie chcemy przyciemnić kładziemy kilka warstw, np. czubki, możemy malować pędzelkiem i rozcierać farbę dłonią w rękawicy jednorazowej-poważnie, całkiem fajny efekt. Gąbki odpadają, alkohol w farbie rozpuszcza je -proponuję odczekać do dnia następnego -dalej moim zdaniem najlepiej aerografem ale moze być też gąbka kłądziemy lakier np. tarrago-koniecznie połysk!! Ożywi to kolor, da głebie i buty nagle ulegną całkowitej przemianie -odczekujemy dzień celem utwardzenia -proponuję jedną cienka warstwę pasta-wosk bezbarwny Saphir - praktycznie zawsze go używam na koniec Czasem roztapiam wosk innej firmy na bucie ale ostatnio na czarnych butach w mocnym lakierze-zniszczonych trochę po renowacji, po uszczelnieniu lakierem powierzchni włożyłem jak zwykle jedna cienka warstwę pasty/wosku Saphir z luksusowej lini tej marki i...podgrzałem suszarką...EFEKT MNIE ZASKOCZYŁ:-) i to bez polerowania :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Jaka była reakcja Klientki po odebraniu butów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tosa Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 Pani dostała wpierw mms. Reakcja była przesympatyczna dla mnie. Te Panie często nie spodziewają się tego co zobaczą przy odbiorze. Najlepsze dla mnie jest to,iż w przeważającej większości przypadków mam całkowicie wolna rękę. Zdrowy rozsądek tylko muszę zachować. Malowałem rekiny na kurtkach motocyklowych i to były prezenty ( nie mam zdolności artystycznych ), zlecenia na gwiazdki na butach itp. Aż strach pokazać komuś np Hi Heel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 No nieźle Reakcja zadowolonego Klienta w takich sytuacjach jest bezcenna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.