Skocz do zawartości

Podejmę pracę w Warszawie i okolicach.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Może nie w tym miejscu, może to głupie lecz sytuacja która mnie dopadła zmusza mnie do podjęcia pracy, a zależy mi by zostać w zawodzie dlatego też:

Podejmę pracę przy obuwiu na terenie Warszawy lub okolic. Jestem po studiach wzornictwa  i posiadam część wiedzy technicznej i merytorycznej na temat obuwia. Nie boje się pracy i nie mam dużych wymagań, chce po prostu pracować i robić obuwie. Atutem jest biegła znajomość programów graficznych corel, photoshop, ilustrator, naxos, fotwearCad. Jeśli ktoś potrzebuje kogoś do pomocy lub wie kto może potrzebować pomocnika proszę dać znać.  

Pozdrawiam Arnold

CV_ARN2.doc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij prywatną wiadomość poprzez forum do użytkownika:

http://www.wbutach.pl/user/1591-marcin777/

 

Ja jestem z zachodniopomorskiego, ale jak znam stołeczne realia, pewnie nie byłoby nas stać na Ciebie :)

Ponadto nie produkujemy niestety obuwia - zajmujemy się handlem/dystrybucją. Czasem współpracujące firmy realizują zamówienia według naszego pomysłu, ale to jednak inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, pozostaje mi tylko czekać cierpliwie i szukać dalej. Nie mam dużych wymagań co do płacy bo ja jestem nadal lajk mimo urzędowania w zAkladach w Polsce. Dzięki praktyka w szkole miałem możliwość pracowania po miesiąc czasu w wakaxcje;) to zawsze coś, lecz chciałbym tak u szewca.... tak porobić ręcznie i potem podziwiać te buty i zrobić super sesje zdjęciowe. ..kiedy ja się tego doczekam.? Determinacji mi nie brak do tego.

 

Może ktoś wie gdzie chociaż mogę podjechać i pogadać o czym kol wiek? Jakieś zakłady ?;) warto próbować

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe u najlepszych.:) chyba za wysokie progi

super ze dostałem te adresy.