Guest T'J Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Witam.Zauważyłem że w moich Meindlach mam bardzo popękany gumowy otok, nie są to duże pęknięcia ale nie chcę by one postępowały. W jednym miejscu zaczyna się odklejać gumowy otok. Da się z tym wszystkim coś zrobić ? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szewc24.pl Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Samo podklejenie myślę, że jest jak najbardziej możliwe. Z tymi popękaniami może być trudniejsza sprawa, guma może być trochę "sparciała" i stąd te spękania. W ostateczności można zrobić tak http://wbutach.pl/uploads/downloadedimages/a4e4bbd55538ee400e22747c3a2d5869.jpg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forester Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Cześć Też mam taki problem - 24 stycznia 2013 kupiłem te buty. Kilka dni temu chciałem je odesłać na gwarancję właśnie ze względu na pękający otok. I wtedy na karcie gwarancyjnej przeczytałem, że jest tylko rok gwarancji. Zastanawiam się co można z tym zrobić? Bez 'demontażu' całego buta. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie - czy jest jakiś prosty sposób na sklejenie tego uszkodzenia (przecięcia), czy powinienem wysłać to do jakiegoś specjalisty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matze Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 (edited) Odklejanie sie otoku w miejscach, w których on pracuje jest chyba najnormalniesza sprawa. Mialem cztery pary Haix'ów z otokierm (model Tibet) i we wszystkich czterech po ok. pól roku otok zaczynal sie odklejac w pokazanym juz miejscu. Nie wygladalo to tak drastycznie jak na fotkach ale juz sie zaczynalo. Co dalej to niwim bo zadna para tybetków nie wytrzymala u mnie dluzej jak pól roku (membrany pekaly ciagle w tym samym miejscu) i w koncu byl zwrot szmalu. To pekanie na powierzchni mi sie jednak nie podoba. To jest zwykly objaw starzenia sie gumy a obciazenie mechaniczne oraz warunki pracy moga taki proces mniej lub bardziej przyspieszac. Warunki pracy moga oznaczac np. zbyt czesty kontakt z olejami czy tez rozpuszczalnikami (np. podczas czyszczenia) ale to chyba nie w pokazanych butach. Znacie juz TEN (mój) watek? Opisane tam buty sa ze dwa razy drozsze od waszych Meindl'òw i niestety tez byla kupa z pierwsza para po blisko dwóch latach. Producent wymienil za darmo i bez zbednych slów, ale nowa para nie wrózy nic dobrego. Zobaczymy. Jakos tak to dzisiaj jest, ze nawet merce-sedesy nie sa tym czym byly kiedys. Przyznam jeszcze, ze po moich mizernych doswiadczeniach z haixowymi Tybetkami mialem oko na te meindlowskie Islandy ale ten gumowy otok mnie zniechecil i widze, ze mialem racje. Kupilem sobie wtedy te "merce-sedesy" trekingowe z linkowanego powyzej watku no i sie nowa odyseja zaczela. Edited July 2, 2014 by matze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Poza tym mam jeszcze jedno pytanie - czy jest jakiś prosty sposób na sklejenie tego uszkodzenia (przecięcia), czy powinienem wysłać to do jakiegoś specjalisty?20140702_094517.jpg20140702_094539.jpg Pewnie ryzykownie, ale próbowałbym to podkleić Renovating Cream Saphir - koncentrat żywicy. W sumie do licówki i estetycznie może wyjść różnie, ale to jedyna opcja, która przychodzi mi do głowy, bo krem trzyma cholernie mocno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.