paranormal Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Witam, od nie dawna pracuję w branży spodów obuwniczych, od samego początku bardzo zastanawia mnie technologia produkcji otoku obuwniczego. niestety nie mogę znaleźć w necie żadnych informacji na ten temat. Jeśli ktoś zna tajniki produkcji byłbym bardzo wdzięczny za informacje oraz linki. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananetti Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Niestety nie pomogę ale korzystając z tematu może ktoś namierzył w Polsce otoki, które zachodzą nawet kilkanaście milimetrów na boki cholewki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szpilka Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 http://www.fabo.pl/index.html maja duzy wybor minimum zamowienia 150 m ale moga miec jakies koncowki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Resiurc Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Witam, od nie dawna pracuję w branży spodów obuwniczych, od samego początku bardzo zastanawia mnie technologia produkcji otoku obuwniczego. niestety nie mogę znaleźć w necie żadnych informacji na ten temat. Jeśli ktoś zna tajniki produkcji byłbym bardzo wdzięczny za informacje oraz linki. Pozdrawiam Fabelo -zapraszam !Otoki szyte,nacinane,ryflowane i ......... w nieskończoność!Pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szpilka Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Dzieki za info sprawdze bo szukam gotowych spodow skorzanych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Resiurc Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 gotowych spodow skorzanych ?? Nie do końca wiem ,czego szukasz! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...