Skocz do zawartości

Wybielenie wyczyszczenie -ratunek dla biało-kremowej torebki!!


Sasa

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie forumowicze!! 

Błagam Was z całego serca o pomoc!! Zacznę od poczatku...

Jasna torebka (białokremowa) zafarbowała mi od ubrań kolorowych i z biegiem czasu się pobrudziła... Postanowiłam ją doczyścić;(( i to była najgłupsza decyzja... Użyłam do tego celu mleczka wybielajacego -chyba cif-namoczyłam torbę całą w tym mleczku i zaczęłam czyścić;(( torba pożukła odbarwiła się -załączam zdjęcia-po wysuszeniu pobiegłam na ratunek do kilku pralni niestety torba nie wiele się doczyściła... Szczerze mówiąc sama nie wiem co to za skóra jest jakaś dziwna.. taka miękka i nie weim czy barwiona czy jaka nie znam się na tym... niestety;(( Bardzo mi zależy na tym żeby ją uratować.. Ta torba to Versace i serce mi pęknie jak będę musiałą ją wyrzucić;(( błagam o pomoc!!

Może chodż troszkę uda się ją doczyścic..Pozatym przy metalowyuch elementach powstały okropne odbarwienia..

Miałam pomysł ją zafarbować ale boje sie robic czego kolwiek żeby jeszcze nie pogorszyć sytuacji.... 

Będę szczerze wdzięczna za porady...

post-1348-0-23740800-1379320650_thumb.jpg

post-1348-0-15404100-1379320661_thumb.jpg

Edytowane przez Sasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Podrzuć zdjęcia to może coś pomyślimy. Po cifie na skórach dość często zgłaszają się do nas ludzie. Nie wiem czy gdzieś w necie, ktoś nie wywalił przypadkiem jakiegoś bzdurnego artykułu z domowymi sposobami czyszczenia skór :(

Przepraszam ;-) nie zamieściłam... zapomniałam w amoku mysli o ratowaniu torby.. tak mi się wydaje że kiedyś musiałam coś w sieci przeczytac;( utkwiło mi to w głowie i długo nie mysląc zaczelam czyscic;(( na zdjęciach które wkleiłam do pierwszego posta nie widać jak bardzo jest zniszczona-zdjęcia sa dokładne ale w rzeczywistosci wyglada to duzo gorzej;(((

Edytowane przez Sasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach