Skocz do zawartości

Nietypowe zapytania / zachowania klientów


e-sportowe.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jest temat o obsłudze sklepów i gafach sprzedawców (bardzo zabawne hehe), ale przyznać muszę, że i klienci potrafią czasem zakręcić sprzedawcę nieszablonowym pytaniem lub zachowaniem :)

 

Oczywiście temat z przymrużeniem oka :)

 

Kilka przykładów z ostatnich dni (z zachowaniem pełnej anonimowości oczywiście):

 

Po zakupie:

*witam jednak tych butów nie chce bo nie ma tych co chce proszę o zwrot gotówki

 

*jestem nowicjuszem i dla tego chciałem prosic o anulowanie ostrzezenia od was . chociaz nie dokończyłem zadnej transakcji tylko oglądałem wasze przedmioty ale jak sie wan nudzi to możemy to rozwiązac w inny sposób ...

???

 

*Z tego co pisze w opisie te buty sa tylko do pilki. Jak wyjde w nich bez pilki pod reka to bedzie obciach ??:)

... jakby to ująć? :)

 

 

Spotykacie się z nietypowymi zapytaniami, nad którymi trzeba się głęboko zastanowić, by odpowiedzieć?

 

Wesołych i uśmiechniętych Świąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Dzień dobry – mówi wchodząca kobieta do sklepu


  • dzień dobry

  • niech mi Pan pożyczy 20 zł na taksówkę


  • ale ja nie znam Pani

  • to znaczy że nie pożyczy mi Pan?

  • Eeeeee no nie – odpowiada sprzedawca

  • co za nienormalni ludzie już nie można pożyczy 20 zł na taksówkę u szewca – komentuje kobieta odwraca się i wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy już zdarzyło mi się być świadkiem podobnych sytuacji :)

 

Sklep obuwniczy ... na półce ten sam model w kilku, czasem kilkunastu kolorach ...

 

Klientka: O fajne, ale są jakieś inne kolory?

Sprzedawca: A jakie?

Klientka: ... noo ... hmm ... no nie wiem :)

Sprzedawca: No to są. Podać? :)

Klientka: ... ??? :on2long: Nieee, tak tylko pytam. Właściwie to czekam na autobus :)

 

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z innej beczki:

k- poproszę baterie 626 do zegarka