difer Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Słowo sie rzekło ,zrobione, przymierzone, zapłacone. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Wow! Dobrze to wygląda :respect: Dużo masz wolnego czasu? Może spróbowałbym coś zlecić u Ciebie na odległość za jakiś czas? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blatio Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 A ja mam pytanie do Szewca, jako że jestem jeszcze trochę laikiem w temacie: 1) Jakiej dokładnie skóry i z której części zwierzaczka używa się na skórzane podeszwy? 2) Jakimi środkami impregnuje się takie podeszwy, by nie namakały i nie łapały wilgoci w codziennym użytkowaniu? O ile to nie jest jakaś tajemnica, oczywiście Niestety, nie załapałem się na rozmowy na te tematy z moim dziadkiem kamasznikiem, zanim umarł, więc pozwolę sobie zapytać teraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
difer Posted March 2, 2013 Author Report Share Posted March 2, 2013 Odpowiedź 1 Skóra grzbiet tz.Blankowa oraz szyja tz. karkowa, oczywiście to ogólnik , sposób wyprawy tych elementów zalerzy od przeznaczenia. 2 Stosuje to co mój dziadek, wosk pszczeli na gorąco. uwodoodparnia i utwardza. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananetti Posted March 3, 2013 Report Share Posted March 3, 2013 Czy to na pierwszym zdjęciu wypełnienie to jest płyta korkowa czy może taka masa korkowa jak widywałem na "zachodnich produkcjach"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...