Skocz do zawartości

Moje pierwsze letnie buty


mohican

Rekomendowane odpowiedzi

A niech Cię ... mohican, tego się nie spodziewałem :respect:

 

Jak to faktycznie pierwsza Twoja próba z tego typu obuwiem to dla mnie jesteś MAJSTER :hi:

Ja nie jestem kompetentny, ale dla mnie sam pomysł, kolory i łączenie materiałów EXTRA :)

 

Jeżeli ma iść w stronę klasyki (tak akurat lubię) to do dopracowania przede wszystkim kopyto i noski.

 

Kopyto widziałbym tu smuklejsze, "wytalionwane" - szukając inspiracji u Januszkiewicza, Kielmana, Lobba czy innych wielkich:

http://www.wbutach.p.../12-eleganckie/

 

I kwadratowym noskom mówię zdecydowane NIE.

Początkowo myślałem, że jest z tym lepiej, ale na tej fotce wyraźnie widać kwadraturę:

mohican noski.jpeg

 

Oczywiście to tylko moja opinia (amatora, który nigdy nic nie uszył) :)

 

SZACUNECZEK i trzymam kciuki za kolejne realizacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że jestem kompletnym amatorem, któremu w dodatku wydaje się że coś mu się wydaje - powiem:

Chociaż nie jestem wielbicielem brązów tu akurat całkiem fajnie się to komponuje. Oczywiście użyłbym innego koloru skóry ale... dlaczego nie właśnie taki? Koniec końców to TWOJE buty. To buty na zamówienie czy na własny użytek?

Ręcznie robione buty - wybacz @nie_problem - to nie koniecznie buty klasyczne. Te oczywiście doskonale zrobione są klasą samą w sobie. Tu - jak mi się zdaje - jest codzienny but. Ładny, chyba jednak bardziej elegancki od zwykłego półbuta jakich wiele na nogach. Oczywiście elegancja i komfort na co dzień są wskazane. Nie oszukujmy się jednak. Nie jest to pospolite w sensie noszenia na co dzień ręcznie robionych eleganckich i nie ukrywajmy dosyć drogich butów.

Kwadratowe noski wg. mnie komponują się tu całkiem fajnie. Nie wiem na ile to przemyślana koncepcja na ile kształt kopyt jakie kolega posiada, ale wyszło - jak dla mnie - całkiem fajnie.