vincent Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 (edited) Parę rzeczy kupowalem już poprzez serwisy typu gruper, grupon, sweet deal itd, ale butów nigdy. Pomijam fakt, że czasem ciężko przekonać się co do rozmiarów, ale bardziej chodzi mi o zaufanie. Bo jak widzę oferty w stylu kozaki gino rossi 200 zł taniej, kalosze Tommy Hilfiger 150 taniej, jakieś botki i półbuty 100 taniej, to nie wiem o co chodzi. Generalnie nie wierzę, że ktoś mi coś chce sprezentować, więc gdzie jest pies pogrzebany? A może nie jest i warto teraz jakiś prezencik lub dwa kupić? Edited October 7, 2012 by vincent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_problem Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Nigdy nie korzystałem, nie znam się ... ale jak forum urośnie w siłę, to sobie sami grupowe zamówienia będziemy organizować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marakesch Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Odkąd kupiłem zestaw ciuchów pewnej firmy, za które zapłaciłem, ale nigdy ich nie otrzymałem, to trochę się zdystansowalem do tego typu ofert. Podobnie było z weekendem w spa zimą w Sopocie. Niby ok, ale zaraz było widać, kto jest z grupona, a kto płacił normalnie. Nie wiem, czy w przypadku butów nie byłoby podobnie. Pamietaj, że ty płacisz powiedzmy 20 procent taniej niż w sklepie albo nawet masz większą zniżkę. Ale przynajmniej taką samą o ile nie większą ma sam grupon, więc sprzedawca ma max 40% ceny, za którą sprzedaje. To nie impreza charytatywna, albo dostaniesz towar z jakiejś poprzedniej kolekcji, albo musiał im słabo schodzić, skoro są tak zdesperowani, żeby puszczać je przez zakupy grupowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...