Skocz do zawartości

Trampki Puma


nie_problem

Rekomendowane odpowiedzi

Puma posiada w swojej ofercie również pozycje zdecydowanie ciekawsze i pod względem stylistycznym, jak i jakościowym. Niestety dziś głównym argumentem dla klienta jest cena, więc w tym kierunku idzie oferta sprzedawców. Droższe, a co za tym idzie lepsze pozycje kurzą się na półkach z małymi wyjątkami.

 

Buty Lacoste celują przede wszystkim w nieco bardziej zasobne kieszenie i mają oczywiście swoich zwolenników. Wydaje mi się jednak, że profil klienta docelowego jest tu ciut inny. Nie da się jednak ukryć, że w ofercie jest sporo butów godnych uwagi. Czy Lacoste24_pl zarekomenduje nam jakieś wyjątkowo wyjątkowe pozycje? Przyznam, że nie mam doświadczenia w temacie, a chętnie poszerzę horyzonty :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Może nie tyle celują w zasobne portfele,ile wyznaczają nową jakość i styl. Puma chce zrobić coś podobnego,ale co z jakością/? Wystarczy dotknąć buty Lacoste oraz Pumy- każdy odczuje różnicę :) Sam wygląd to rzecz gustu,moim zdaniem puma ma gorszy design i tyle. E-Sportowe,chętnie podam kilka modeli,wstawie zdjęcia butów od nas z Lacoste24.pl i zobaczysz czy Tobie również się spodobają. Oczywiście profil klienta jest nieco inny.

Edytowane przez 3BUTY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało istotne co nam, Wam się podoba :) Myślę, że i Puma, i Lacoste ma modele niższe i wyższe ... ale faktycznie rynek weryfikuje wszystko :)

 

Lacoste24_pl - śmiało wrzucaj propozycje, byle bez linków do sklepu. Jeżeli chcesz reklamować swoją działalność - zgłoś się na priv ustalimy detale i możemy zaproponować dział dla Lacoste24 w Pasażu handlowym, jak pozostałe firmy.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buty jak są niebieskie to mi miadzą [beeep]... kocham taki styl, buty fajne, jednak te z futerkei mjak jakiś japan styl.