Jump to content

zsolpyW

Forumowicz
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zsolpyW last won the day on August 14 2020

zsolpyW had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutralny

1 Follower

About zsolpyW

  • Rank
    Użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Pacjent- kiera Astry G 1999 rocznik. Multirenowacja ma w ofercie dwa kremy renowacyjne: Renovating Cream oraz Javacuir. Ktory preparat zastosować i dlaczego ten a nie drugi ??? Mozna znalesc na necie relacje z farbowania Renoskurem. Ekonomicznie i wyglada niezle. Co u tej opcji uwazacie ? W relacji http://blog.multirenowacja.pl/skora-duzo-mlodsza-w-kilka-chwil/ proponowany jest na koniec lakier matowy. Czy po nim nie bedzie sie slizgac kierownica w dloniach ?? Czy po kremie renowacyjnym zastosowac Pommadiera ? Dzieki
  2. Kazdy kto korzysta z urokow spacerowania z dorastajacymi dziecmi, wie jak barddzo lubia przprawiac sie przez kaluze, tuptac w nich i brodzic Wiec w okresie zimowo-wiosennym, a jesiennym tez problemem jest powrot do domku w kompletnie przemoczonych bucikach. Jako ze mamy mokra aure, postanowilem porzadnie bucikami sie zajac. Buty po kupieniu potraktowalem tak: cienka warstwa tluszczu PALC, na to Shapir Pommadier, na ta kanapke Tarrago nanoimpregnant. Wodoodpornosc byla ok, ale po czasie stopniowo butu zaczely wchlaniac wode. Teraz ok 2 mies pily co dostaly. Wiec postanowilem po
  3. ehm no ten argumetn przemawia niby worek skorzany a w tysiacach chodzi
  4. Malowanie wiazalo sie ze zmina koloru ? Jesli nie, czy nie obeszloby sie zastosowaniem kremu koloryzujacego z Saphira ?
  5. sorki, to z malowaniem w innym temacie mialo byc
  6. Malowanie wiazalo sie ze zmina koloru ? Jesli nie, czy nie obeszloby sie zastosowaniem kremu koloryzujacego z Saphira ?
  7. Więc pas już skończony! Można było wykonać to profesjonalniej, ale nie chciałem dużo inwestować i zrobiłem na marę aktualnych możliwości. 1. Szlifowanie papierami 100, 220, 400, 600. 2. Wymycie mydłem Saphir 3. Renomat 4. Przetestowałem Krem do renowacji Saphir oraz Saphir Javacuir. Wybrałem krem, wydawało mi się ze mocniej pigmentuje oraz ładniejszy odcień wychodził. Krem nakładało się świtnie, zdawał się wnikać w skórę jak szpachla. Dałem jedną grubszą warstwę szmatką oraz 3 cieniutkie gabką. 5. Lakier bezbarwny matowy Tarrago - 3 warstewki nakładane gabką. Rewelacy
  8. Korekta, nie posiadam ETALON NOIR SAPHIR, tylko tluszcz plynny Tarrago, chyba to odpowiednik.
  9. Ostatnio na stół detailerski trafiły kolejne kozaki. Stan skóry nie najgorszy, ale zawsze można coś polepszyć Więc, buty zostały umyte mydłem Sapire. Z zebranego wywiadu od uzytkowniczki wynikło, że nie były stosowane żadne preparaty, więc nie zdecydowałem się na zastosowanie Renomatu. Na fotkach widzimy stan po umyciu i wyschnięciu.Wtarłem Saphir Renovator. Jak widać efekt znakomity - kolor się ujednolicił, powrócił na wypłowiałych fragmentach. Rewelacyjnie ten środek działa! Następnie zaaplikowałem tłuszcz Tarrago Dubbin. Preparat znakomicie się aplikuje, jest mega wydajny (na
  10. Dzieki za fachową odpowiedź Wiec tak, z paskiem aktualnie sprawa wyglada: Przeszlifowalem raz jeszcze papierami 100, 220, 400. Nastepnie polozylem z dwoch stron tłuszcz PALC. Jest bardzo gesty, dalem duzo. I tutaj chyba raczej był błąd :/ Wymyłem kilkakrotnie mydlem Saphir. Lico przeleciałem Renomatem. I na tym etapie przeczytalem post kolegi powyzej. Wiec tak, rozpuszczalnika nie mam (Renomat nie spełnia tej funkcji ?) Mam Sapir krem do renowacji oraz Spir Javacuir (oba kolor ciemny koniak). Czy Javacuir tez zastosowac ? ma sens nałożyć go na całość? czy ewentu
  11. Wiesz co, moim zdaniem to pod reklamacje podchodzi.... terapia zasugerowana powyzej pewnie pomoze, ale skoro takie pdbarwienie nastapilo to jakosc buta podwaza znacznie. Ja moje buty potraktowalem woskiem, szczegoly nizej. http://www.wbutach.pl/topic/3025-buty-pijaki/?p=24895
  12. Z butami troche podzialalem. Po nasaczeniu Delicate Creamem nalozylem kilka warstw wosku Sapire. Jak widac na fotkach na nosy, piety oraz elementy z boku buta. Wiekszosc skóry na dole jest pod woskiem. Ma to cel ochronny dosc delikatnej skory oraz estetyczny - ocene pozostawiam forumowiczom
  13. Oj misiu.... tez mam te buty. Po desczu nie chodzilem w nich. Nawoskowalem noski, wiec to mnie chyba uratuje. Ciekawi mnie opinia fachowcow Ja dalbym czarny krem+wosk..
  14. Ale wlasnie biore pod uwage opcje nie zmieniania koloru, zostawienie szarego. Tylko jakims pigmentem szarym kolor wyrownac, szczegolnie przyciemnic widoczne na jednym bucie rozjasnienia po renomacie. Sprobuje tej opcji, tzn zmycie zlotej farby i pigment. Jak sie nie spodoba to farba. I nie wiem jaki srodek wybrac, czym te oba preparaty sie roznia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.