Skocz do zawartości

Aszurbanibal

Forumowicz
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Aszurbanibal

  • Tytuł
    Nowy użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1070 wyświetleń profilu
  1. Aszurbanibal

    BUTY z GORE-TEX - podstawowa konserwacja ??

    Teraz już prawie wszystko wiem:) wielkie dzieki
  2. Aszurbanibal

    BUTY z GORE-TEX - podstawowa konserwacja ??

    Ok, rozumiem ze Universal Cleaner czyści skore ze wszystkich preparatów jakie wcześniej nałożono?
  3. Witam, zakupiłem buicki z GORE-TEX link http://military.meindl.pl/p/police-trek-gtx® Z racji ze jest mój pierwszy raz z tego typu systemem pytanko jak buta zakonserwować i później dbać żeby nie stracił swoich właściwości.Z tego co już wiem to nie można stosować zwykłych past gdyż zapcha się pory, które przepuszczaj parę wodna na zewnątrz buta. Początkowa konserwacja oraz profilaktyczne czyszczenie bucika ( czy można stosować czysta wodę żeby zmyć błoto itp rzeczy??, czy po każdym umyciu buta woda trzeba go zabezpieczyć?? Czy można taki but normalnie wypolerować po zastosowaniu odpowiednich srodkow ? kolega ma buty z gore tex od roku nigdy nie czyścił wyglądaja strasznie , aż wstyd w takich chodzić ehhhhh, u mnie bucik ze skory zawsze wypolerowany i zabezpieczony i tak tez chce zęby nowy zakup wyglądał
  4. Aszurbanibal

    Malowanie podeszwy czy sie uda?

    Dzieki za info
  5. Witam podeszwa jest syntetyczna tylko tyle wiem pytanko czy bedzie ja mozna pomalowac pod kolor bucika lub ewentualnie czarny i czy to ma sens?? bo ten bialy kolor odpada.
  6. Aszurbanibal

    Problem z pastą- wchlanianie

    Rozumiem, naszczescie udalo sie usunac tluszczyk dzieki za info
  7. Witam pociagnolem buciki oczywiscie troche w celu sprawdzenia jaka bedzie reakcja i powiem szczerze ze magiczny KAPS DUBBIN TŁUSZCZ IMPREGNAT DO SKÓRY wogole nie chce sie wchlonac nadodatek spowodowal ciemniejszy kolor w miejscu nalozenia. Jakas podpowiedz ?? <a href=http://zapodaj.net/1f172f728defe.jpg.html>5586865966.jpeg</a> Oczywiscie sprzedawca zapewnial ze but jest wykonany ze skory naturalnej
  8. Aszurbanibal

    Jakie środki ochrony wybrać do ochrony??

    jest tyle ze nie taka miekka he juz masz 9 lat z wojska przyjechala i nawet wlos nie wypadl w zestawie z blotniarka i do nakladania pasty dzieki za info
  9. Aszurbanibal

    Jakie środki ochrony wybrać do ochrony??

    ok a co ze szczoteczka do polerki ??
  10. Witam mam pytanko odnośnie środków do ochrony bucika But skora naturalna, na początek zastosowałem 1 Dubbin firmy kaps but strasznie wolno chłonol środek nawet kilka dni 2 Tarrago Shoe Cream but chłonol jak gąbka wode Niestety nie moglem uzyskac polysku wyczytalem ze moze pomoc Tarrago polish shoes pasta woskowa Drugie pytanie Zamierzam kupic szczotke miekka do polerki czy owa sie nada? http://allegro.pl/szczotka-konskie-wlosie-do-polerowania-pastowania-i5046391027.html Impregnat http://allegro.pl/protector-impregnat-do-skor-i-tekstyliow-i5049247359.htmlczy lepiej w areozolu ? Połysk http://allegro.pl/saphir-pasta-woskowa-50ml-super-polysk-i5104252006.html? Gąbka pytanie czy cos daje czy zbedny gadzet http://allegro.pl/gabka-do-polysku-perfect-shine-i5087771510.html? Czy jest sens stosowania przy tych środkach które posiadam jeszcze tego http://allegro.pl/tarrago-mink-oil-trekking-pasta-olejowa-do-butow-i5038361304.html??
  11. Aszurbanibal

    Sens stosowania wielu środków ??

    OK dzieki za info
  12. Aszurbanibal

    Sens stosowania wielu środków ??

    Zapomnialem dodac ze cleaner i Protektor do butów z nubuku biore Natomiast tluszczyk i pasta woskowa jest bezbarwna wiedz mozna nimi pociagnac inne skorzane butki czy sama pasta wystarzcy?????
  13. Witam zakupiłem nowy bucik, cholewka materiał skóra pokryta- bynajmniej tak pisze producent.buty sa koloru granatowego dlatego dobralem paste pod kolor Shoe Cream Tarrago Nastepnie do impregnacij i czyszczenia kolejno Nano Protectr Kaps oraz Universal Cleaner Tarrago W trakcie Znalazlem rowniez podobne srodki Pasta do butów Olejowa wosk Mink Oil Kaps, Pasta Dubbin Kaps Impregnująca pasta olejowa. Natłuszcza, wygładza skórę, chroni przed namakaniem, zapobiega powstawaniu pęknięć. Do skór gładkich naturalnych i natłuszczonych.Tłuszcz impregnuje i wygładza skórę zapobiegając powstawaniu pęknięć. Czyści i zmiękcza skóry gładkie, może być stosowany do mebli i artykułów galanterii skórzanej. Pytanie moje brzmi czy nie mija sie z celem stosowanie rowniez wosku i tluszczu na ten bucik czy ma to sens i przyniesie efekt, jak sie domyslam to pasta zmiekcza skore nadaje polysk i zabezpiecza przed woda w pewnym stopniu
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.