Skocz do zawartości

lokers

Forumowicz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia lokers

Nowy użytkownik

Nowy użytkownik (1/6)

0

Reputacja

  1. dzięki jakoś mi nie wyszukało tego wcześniej, ale mam jeszcze jedno pytanie czy martensy jak w pierwszym poście są zrobione ze skóry lakierowanej bo wtedy odpada chyba czyszczenie tym środkiem... dzięki za odpowiedź
  2. a co polecacie do czyszczenia zamiast Renomatu? na chwilę obecną jest niestety niedostępny w sklepie.
  3. Właśnie przez to chcę je reklamować, żebym chociaż rok w nich przechodził to bym się nie męczył z tą biurokracją całą, ale tak trochę szkoda odpuścić.
  4. Eksploatowałem je bardzo mało, tak naprawdę dopiero się rozchodziły (mam je jakieś 4 miesiące z tym, że rzadko w nich chodziłem). Pastowałem je kilka razy w tym czasie.
  5. Dzieje się dokładnie to samo co pokazał na zdjęciach putis na pierwszej stronie. Pęknięcia są na zgięciach więc ciężko żeby to była moja wina bo jak chodzić w butach nie zginając stopy. Jedyna różnica taka, że jemu rozpatrzono pozytywnie reklamację, a mi nie. Bardzo nie lubię załatwiania takich spraw i chyba w końcu dam sobie z tym spokój. Zawiodłem się na tej marce.
  6. Witam, Mam ten sam problem z martensami. Obuwie reklamowałem i otrzymałem taką oto odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że reklamacja składana dnia 05.05.2013r. została oddalona. Po przeprowadzeniu badania metodą organoleptyczną stwierdza się, że przedstawione do reklamacji obuwie nie wykazuje wad materiałowych ani produkcyjnych potwierdzających zasadność reklamacji, zgłaszane niezgodności należą do wad powstałych w trakcie użytkowania. Obuwie w chwili sprzedaży było wolne od niezgodności, za które odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, zgłaszana niezgodność powstały w trakcie użytkowania, a za takie producent a ni sprzedający nie mogą ponosić odpowiedzialności. W związku z powyższym uszkodzenia są wynikiem zużycia eksploatacyjnego, a odpowiedzialność za takie leży po stronie konsumenta. Jak uargumentować odwołanie? Jest w stanie ktoś pomóc? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.